Sakit bile di nyampah @ di benci dengan kawan sendiri...

Assalamualaikum... salam pembuka bicara... dan selamat petang... Alhamdulillah bertemu kembali ngn entry aku yg seterusnya...

Back to tajuk... Sakit bile di nyampah @ di benci ngan kawan sendiri.. plak2 rapat... sakit sgt2 kawan2... Adakah korang pernah lalui apa yg akuu lalui..?? kalau pernah, boleh kite share2... semoga bebanan yg di tanggung boleh di lepas...

Plik x korang aku dh xgune 'Iba'...? fine... panggilan " Iba " ni cume kawan aku sorang je yang panggil aku cm 2... so, ak nk appreciate ngn panggilan 2 makanya aku jadi kan panggilan dlm dunia blog ni... Tp masih perlukah aku untuk meneruskan panggilan i2 sedangkan dirinya menyampah ngn aku? berbaloi ke aku lakukan semua i2?sad

Maybe aku pun salah gara2 terlepas ckp... jujur aku ngaku dr hati aku, aku xbermaksud apa2 pun... cume sekadar gurauan... tp aku sungguh xsangka hanya baru skali gurauan dalm 1 masa, terus menyampah kt aku... begini lah padahnya orang banyak ckp... bak kata pepatah melayu.. " kerana mulut badan binasa...":face59:

Bestfren ak ckp, siasat dulu.. baru jatuhkan hukuman... apa lagi yang aku nk siasat kalau dye sendiri yang hntr msg 2 kt aku.. sakitnya hanya ALLAH yg tahu.. andai rakan jauh n jarang berjumpa maybe aku kuat.. masalahnya kawan 1 kos... terlalu banyak masa yg kami habiskan bersama2...

sakit sangat2... aku xtermampu nak tanggung... macammana untuk aku berhadapan dengannya....... YA ALLAH Kau bantulah HambaMu yg hina ni... Tabahkan lah hati aku YA ALLAH... Pada -Mu aku mengadu...:face29:

aku dah minta maaf atas kelancangan mulut aku.. aku xmampu untuk jumpa face 2 face dengannya... aku xkuat... aku hanya mampu menghantar msg.. aku betul2 mengharap msgku berbalas... tp aku hampa.....:face13: YA ALLAH lembutkan lah hati sahabatku YA ALLAH.. Bagaimanakah hari2 ku tanpanya...? aku xsanggup membayangkannya... aku sayang sahabatku.. kawanku... YA ALLAH lemahnya iman ku....:face29:

Bagaikan aku memikul batu yang sangat besar n berat.. aku cube sedaya upaya agar tidak gugur mutiara2... Tp aku gagal untuk menahannya... aku gagal YA ALLAH... lemahnya Iman hamba-MU ini YA ALLAH... aku rasa iman aku senipis kulit bawang... Sakit sangat2....:face41:

Mampukah aku untuk mengahadapi hari esok...? tabahkah aku apabila hari esok menjelma...? Kuatkah aku..? Maafkan aku YA ALLAH... aku menyerah sebelum berjuang... aku xmampu....:face41:

YA ALLAH kuatkan lah hati hamba-MU... Tabahkan lah hati ku YA ALLAH... Kuatkan lah aku untuk menghadapi hari esok dan mendatang... amiinnn....

..Terima kasih sudi baca..