~Kem feseni 2012~

Assalamualaikum... Pembuka bicara... Selamat ptg.. Alhamdulillah berkesempatan membebel lagi.. haha.. Alhamdulillah bertemu kembali dlm blog yg serba tidak kena ini.. hahaha:face12:


Berbalik pada topik asal.... Sedar xsedar, Diam xdiam, tup2 dh 6 hari iba berada dalam kem feseni um... hmm.. iba main kompang.. ha!! jgn ingatiba xpandai main.. walaupun bnyk jugak la yg lost tp dh better dr 1st time masuk kelab Gema Tanjung ni... Kelab Kompang KK9...


Macam2 dh lagu yg belaja.. Macam2 jugak pukulan yang dah belaja.. xsalah kan untuk belajar ilmu kompang.. seronok kalau kita dapat belajar 1 ilmu yg baru..


Kem yg sgt santai.. walaupun pnt, tangan bengkak2 tp enjoy...:face64:


Bukti tangan dh bengkak, cincin dh xmuat dah nk sarung d jari... ehem3... alahai.... duit lagi...:face32:


1 ilmu yg sgt2 manfaat la... mmg terbaik la... lg2 family GT...:face39: haha.. Bukan senang untuk memukul kompang sambil melakukan pergerakan n sambil menyanyi n senyum.... ha!!! 1 cabaran.... perlu menyusun otak dengan stabil untuk melakukan 4 in 1...
HEBAT KAN KAMI... 4 IN 1.....

Mungkin ada yg kata senang... yela... msti dah biasa kan kat rumah tengah memasak, menyanyi, bergerak, ketuk2 kuali.. tp... berbeza dengan pukulan kompang... memerlukan pukulan yang sedap iaitu pukulan yg padu, suara yg padu, segala2nya padu la agar dapat menghasilkan 1 bunyi yang WOW!!:131: yg boleh buat orang yg dengar terpesona...


Huhu.. ok... cukup melalut... nak sambung training kompang...

Sekian...


:face75:

..Terima kasih sudi baca..