Qaseh'11 terjah kotak fikiran..


Assalamualaikum... Salam pembuka bicara... Selamat pagi semua... What?? pagi?? haha... ye le... semestinya pagi... lihatlah jam.... pukul 4 a.m.... Aha!! mesti ada yang belum tidur kan?? ngaku2!!


Alhamdulillah syukur ke Hadrat Ilahi masih berpeluang untuk berbicara dalam blog yang serba kekurangan ini...


Pagi2 buta ni muula lah feeling pun lain macam kan... pulak2 tadi terdengar lagu binnabil huda.. lagi la feeling habis... Teringat program QASEH'11.... serta merta pulaksatu persatu kenangan menerjah ke kotak fikiran...


1 program yang Iba rasa memang Iba akan ingat sampai bile2.. Lagi2 teringat dekat kawan2 1 majmuah... Rindu sgt3 gelak tawa diorang.. Suka duka... Perselisihan semasa membuat projek akhir sem 4... Banyak kot perselisihan.. ok.. Rahsia majmuah kami... =P


yang penting rindu sgt3 la kt diorang semua... Xtahu ada lagi xpeluang nk berkumpul macam dulu... Andai ada, Iba nk upah cameraman tangkap gambar diorang banyak2.. Or Iba pinajm camera DSLR.. wah!!! xpandai guna sibuk nak pinjam2.. hahaha.. =P


Iba sanggup ulang2 lagu binabil huda 2 semata2 nk kembalikan kenangan ketika kami buat program.. Sekarang dah bawa haluan masing2.... ntah inagt ntah tidak diorang kat Iba erk... xpun diorang cm Iba x?? rindu saat bersama...

Iba nk menjerit... RINDU KORANG SANGAT3!!!.... Teruk la Iba ni.... bukan xjumpa diorang... jumpa je... cume dah x dapat berborak cam dolu2.. haish!! Jauhla air mata.... Jangan wat malu la... Menitis2 pulak.. =P


Jom la terjah gambar...


* saja je wt gmbr hitam putih.. kata zaman dolu2.. haha



* ha!!! so sweet.... tbe2 ada hamperkan kt tgh2 2... hahaha



*hmmmm... rindu sgt nk bertiga cm ni lg.... mmg jumpa tp dah xselalu.. jujur dari hati..
terlalu rindu kan diorang yg dalam gambar ni...



*huhu... lihat la si abg fesi ngah menari untuk adik2.. so sporting...


* gelagat adik2 tangkap belon... huhu... lucu kan....
si abg n kak fasi bersedia untuk krjakan adik2... hua3..



Jom le terjah gelagat adik2 sekolah hamzah... huhu...


* haha... lucukan deme.... sibuk cari ap lah 2 agaknya kan... haha



*hmmm... nagn tgu untu di kerjekan ngan kak n abg fasi.. huhu



* adik2 tgh bersenam... ikut gaya abg2 fasi yg menari kt depan tadi..



* khusyuk sekali adik2 cuba untuk menyelesaikannya... bijak2...


* hmm... macam2 gelagat adik2 ni... haha



ok....

That's all...


^_^


sekian..

..Terima kasih sudi baca..