anda bagi gambar prince bagi rm50....2

Sambungan contest untuk anda bagi gambar prince bagi rm50..


KATEGORI SEWAKTU ZAMAN PERSEKOLAHAN




Ni ganbar masa saya tingkatan lima.. ni semua rakan sekelas saya... rindu kt diorang semua... dah tiga tahun xjumpa... mesti plik kn knp pki bju bebas.. time ni kat sekolah ada buat majlis hari raya xsilap... alahai... dh lupa dah.. 3 tahun yang lepas gambar ni.. tapi ada lagi kawan sekelas yang xada time ni... diorang yang tiada dalam gambar ni. tengah makan kat dewan makan..


Gambar ni pulak, gambar ni time jamuan last khas untuk tingkatan 5... ni gambar rakan2 sekelas saya.. kenangan terakhir bersama mereka... time ni lagi seminggu nak SPM... Sebelum SPM bersuka ria dahulu.. makan-makan, bergambar... kenangan terindah... dalam gambar ni pun xcukup orang....



Gambar yang ni pulak time tingkatan empat.. mereka rakan sekolah saya.. gambar ni di ambil ketika kami mengikut program SPIES... aktiviti lasak.... first time buat aktiviti lasak... masa first time buat aktiviti lasak ni, terus suka buat aktiviti lasak.. tapi family saya xyakin saya boleh buat.. hehehe^_^


p/s:: entry ni akan bersambung lagi.....^_^

..Terima kasih sudi baca..